Χρήσιμες συμβουλές και λεπτές αποχρώσεις

Χρήσιμες συμβουλές και λεπτές αποχρώσεις

Χρήσιμες Συμβουλές και λεπτές λεπτομέρειες για σωστή τοποθέτηση εξαρτημάτων αερανάρτησης

Ως ειδικοί στην αερανάρτηση, εμείς στην Aeropic προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι εγκαταστάτες είναι καλά ενημερωμένοι και σίγουροι όταν πραγματοποιούν επισκευές αεραναρτήσεων αυτοκινήτου. Αυτό το άρθρο παρέχει μερικές πολύτιμες συμβουλές και κόλπα για πιθανά εμπόδια που μπορεί να συναντήσετε κατά την εγκατάσταση.

Αερόσακοι

Κατά την εγκατάσταση αερόσακου, ελέγχετε πάντα ότι η κάτω βάση είναι τοποθετημένη / σφιγμένη στη θέση της. Διαφορετικά, μπορεί να σπάσει ή ο αερόσακος να μετακινηθεί από τη θέση του.

Βεβαιωθείτε ότι ο σωλήνας αέρα εισαγωγής είναι σωστά τοποθετημένος και κατευθυνόμενος. Η ακατάλληλη εγκατάσταση μπορεί να οδηγήσει σε πρόσθετες επιπλοκές μεταξύ του αερόσακου και των εξαρτημάτων του πλαισίου.

 

Σε καμία περίπτωση μην τεντώνετε το μήκος του μαξιλαριού κατά ένα χιλιοστό πριν ή κατά την εγκατάσταση. Πάντα να φουσκώνετε τον αερόσακο ενώ το όχημα είναι στο έδαφος αλλά εξακολουθεί να συγκρατείται από τον ανυψωτήρα. Ποτέ μην τοποθετείτε το όχημα με όλο του το βάρος πάνω σε μη φουσκωμένο αερόσακο! Αγνοώντας τα παραπάνω, το βάρος του οχήματος κατανέμεται άνισα. Επομένως, ο αερόσακος μπορεί να λυγίσει κατά τη διαδικασία φουσκώματος.

 

 

 

Η πίεση σε αυτό μπορεί να είναι τόσο μεγάλη που οδηγεί στην αφαίρεση του ελαστικού χιτωνίου από τον δακτύλιο πτύχωσης.

 

 

Λάβετε υπόψη ότι μετά το οριστικό φούσκωμα του αερόσακου, τα επόμενα 20-30 λεπτά είναι εξαιρετικά επικίνδυνα για αυτήν. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είναι απολύτως απαράδεκτο να σηκώσετε περαιτέρω το ανυψωτικό έτσι ώστε ο πρόσφατα φουσκωμένος αερόσακος να μην ξεδιπλωθεί / επιμηκύνει. Αυτός ο χρόνος χρειάζεται για να είναι στη σωστή θέση. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το αυτοκίνητο δεν πρέπει να είναι καθόλου τοπικό και πρέπει να παραμένει σε ηρεμία.

 

 

 

 

 

 

Όταν αλλάζετε τον αερόσακο, βεβαιωθείτε πάντα ότι έχετε ελέγξει σχολαστικά το αμορτισέρ. Σημειώστε ότι ένα χαλασμένο αμορτισέρ μπορεί επίσης να είναι υπεύθυνο για την απορρόφηση του αερόσακου. Όταν η δύναμη απόσβεσης του αμορτισέρ δεν είναι πλέον επαρκής, ο αερόσακος πρέπει να απορροφά περισσότερους κραδασμούς και περισσότερη κίνηση, γεγονός που οδηγεί σε επαναλαμβανόμενη θερμική υπερφόρτωση. Αυτό μειώνει τη διάρκεια ζωής του και μπορεί να οδηγήσει σε ρωγμές των ελαστικών μερών ή σπάσιμο της κάτω ή της πάνω βάσης .

 

Εξαρτήματα

Κατά την εγκατάσταση του αεραγωγού σε αερόσακο ή αμορτισέρ, δεν είναι απαραίτητο να σφίξετε πολύ το εξάρτημα. Οι κατασκευαστές συνιστούν να σφίξετε το εξάρτημα σε μέγιστο όριο 2 Nm. Όταν χρησιμοποιείται όλο και περισσότερη ροπή, αυτό μπορεί να καταστρέψει το σπείρωμα της βίδας, το οποίο θα προκαλέσει τη διαφυγή αέρα από τον αερόσακο. Ακόμα κι αν υπάρχει μια μικρή διαρροή, με την πάροδο του χρόνου μπορεί να υπερφορτώσει τον συμπιεστή. Ελέγχετε πάντα μετά την εγκατάσταση με σαπουνάδα για διαρροές αέρα και φυσαλίδες αέρα.

Αφού τοποθετήσετε τα αμορτισέρ με ηλεκτρικά καλώδια, ελέγξτε ότι οι σύνδεσμοι έχουν τοποθετηθεί σωστά. Η ακατάλληλη εγκατάσταση ή οι χαλαροί σύνδεσμοι μπορούν να δημιουργήσουν κωδικούς σφάλματος.

Σφίξτε προσεκτικά τα πάνω μπουλόνια του αμορτισέρ στο σώμα. Γενικά, οι κατασκευαστές δεν συνιστούν τη χρήση πνευματικών εργαλείων για αυτό. Το υπερβολικό σφίξιμο των μπουλονιών μπορεί να καταστρέψει τα σπειρώματα τους ή ακόμα και να τα σπάσει.

 

Συμπιεστής αερόσακου

Το κάψιμο ή η υπερφόρτωση του συμπιεστή αερόσακου είναι συχνά μια επακόλουθη βλάβη, επομένως είναι σημαντικό να ελέγξετε το σύστημα ανάρτησης αέρα για διαρροές αέρα. Συνήθως είναι εύκολο να πούμε εάν ο συμπιεστής έχει καταστραφεί λόγω εγκαυμάτων/υπερφορτώσεων επειδή μυρίζει καμένο, οι ετικέτες του συμπιεστή έχουν κιτρινίσει λόγω της θερμότητας και συχνά όλα τα μη μεταλλικά μέρη λιώνουν επίσης μερικώς. Εάν συμβαίνει αυτό, δεν πρέπει απλώς να τον αντικαταστήσετε με έναν νέο συμπιεστή αερόσακου, αλλά πρέπει να βρείτε τον κύριο λόγο για την υπερφόρτωσή του. Διαφορετικά, πιθανότατα θα καταστραφεί και ο νέος συμπιεστής σε σύντομο χρονικό διάστημα.

 

Κατά την αντικατάσταση του συμπιεστή αερόσακου, αντικαθιστάτε πάντα το ρελέ και ελέγχετε ή αντικαθιστάτε το φίλτρο αέρα. Ο συμπιεστής ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από ένα ρελέ που ελέγχεται από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU). Το ρελέ μπορεί να κολλήσει, γεγονός που οδηγεί σε συνεχή λειτουργία του συμπιεστή. Αυτό τελικά θα οδηγήσει σε υπερφόρτωση και καύση του. Ο καθαρός αέρας εισέρχεται στον συμπιεστή του αερόσακου και περνά μέσα από ένα φίλτρο αέρα. Εάν ο παλιός συμπιεστής έχει καταστραφεί λόγω νερού ή/και βρωμιάς στο εσωτερικό, είναι πιθανό το φίλτρο αέρα να έχει λερωθεί. Εάν σε αυτήν την περίπτωση αντικατασταθεί μόνο ένας νέος συμπιεστής, θα λειτουργήσει επίσης με το υπάρχον νερό, την υγρασία και τα υπολείμματα.

 

Μετά την αντικατάσταση του συμπιεστή, ελέγχετε πάντα την κατάσταση των εισαγωγών και όλων σωλήνες λέβητα. Ο εύκαμπτος σωλήνας αναρρόφησης είναι ελαστικός και μπορεί να στεγνώσει και να γίνει πορώδης, προκαλώντας διαρροή ή/και αποκόλληση από τον συμπιεστή. Και στις δύο περιπτώσεις, αυτό προκαλεί την είσοδο νερού, υγρασίας και βρωμιάς στον συμπιεστή, γεγονός που θα τον καταστρέψει στη συνέχεια. Πάντα να αναθεωρείτε την ακεραιότητα και τη διαπερατότητα των ελαστικών σωλήνων και να τα αντικαθιστάτε με νέα φίλτρα αέρα. Ελέγξτε επίσης την αξιοπιστία της σύνδεσης μεταξύ του ελαστικού σωλήνα και του συμπιεστή. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την καλωδίωση του συμπιεστή για σπασμένα ή ραγισμένα καλώδια. Ο συμπιεστής μπορεί να δονείται κατά τη λειτουργία, γεγονός που οδηγεί σε φθορά της καλωδίωσης. Οι ίδιοι οι κραδασμοί αυξάνονται με την πάροδο του χρόνου, τόσο λόγω της σταδιακής φθοράς του συμπιεστή όσο και λόγω της σκλήρυνσης των ελαστικών μαξιλαριών στην ανάρτησή του. Κατά την αντικατάσταση ενός συμπιεστή αερόσακου, συνιστάται επίσης η αντικατάσταση νέων ελατηρίων