αντικατάσταση εξαρτημάτων σε ζεύγη

αντικατάσταση εξαρτημάτων σε ζεύγη

Γιατί είναι ιδιαίτερης σημασίας η αντικατάσταση εξαρτημάτων ανά ζεύγη στο σύστημα αερανάρτησης;

Ένα από τα κύρια εξαρτήματα του συστήματος ανάρτησης αέρα, τα Αεροφούσκας και τα αμορτισέρ αέρα περιέχουν λαστιχένια μανίκια. Το καουτσούκ είναι ένα φυσικό προϊόν, επιρρεπές στη φθορά και τη γήρανση, γι' αυτό και ο αερόσακος είναι ένα εξάρτημα που φθείρεται. Το ελαστικό στεγνώνει και δημιουργούνται μικρές μικρορωγμές όπου τα ελατήρια αέρα τρίβονται συνεχώς πάνω-κάτω κατά την οδήγηση. Κατά τη διάγνωση του οχήματος, συνιστάται να ελέγχετε τα ελατήρια αέρα για αυτές τις μικρές ρωγμές και, εάν υπάρχουν, να τα αντικαθιστάτε για να αποφύγετε μεγάλες ζημιές με την πάροδο του χρόνου.

Συνήθως, ακόμη και ένα υψηλής ποιότητας ελατήριο αέρα πρέπει να αλλάζει κάθε έξι έως δέκα χρόνια. Οι εξωτερικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένου του κλίματος, των συνθηκών του δρόμου και της συνεχούς τριβής της βρωμιάς και των υπολειμμάτων του δρόμου ή του αλατιού και της αλυσίβας το χειμώνα, επηρεάζουν επίσης τη λειτουργία και τη διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων της ανάρτησης αέρα. Επιπλέον, οι χαμηλότερες θερμοκρασίες κάνουν το ελαστικό πιο άκαμπτο και λιγότερο εύκαμπτο, ενώ οι πιο ζεστές συνθήκες κάνουν το ελαστικό να στεγνώνει πιο γρήγορα. Τόσο οι υψηλές όσο και οι χαμηλές θερμοκρασίες μπορούν να προκαλέσουν ρωγμές στο ήδη φθαρμένο ελαστικό υλικό.

 

     

 

 


Ηποιότητα του ελαστικού παραγωγής είναι καθοριστικής σημασίας όταν πρόκειται για τον καθορισμό της διάρκειας ζωής των ελατηρίων αέρα. Εκτός από το ελαστικό, υπάρχουν και άλλα εξαρτήματα, όπως δακτύλιοι πτύχωσης, δακτύλιοι Ο και υλικό εμβόλου, που είναι επίσης σημαντικά. Αν και μερικά φθηνά ελατήρια αέρα δευτερογενούς αγοράς μπορεί να φαίνονται πανομοιότυπα με το αρχικό εξάρτημα με την πρώτη ματιά, οι διαφορές μπορεί να είναι αρκετά σημαντικές! Συμβιβασμός, όπως η χρήση φτωχότερου καουτσούκ, εξαρτημάτων χαμηλότερης ποιότητας ή/και στερέωσης στη σχεδίαση του εμβόλου μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερη πίεση και θραύση, δύσκολη εγκατάσταση, μειωμένη άνεση του αμορτισέρ και περισσότερο θόρυβο, κραδασμούς και ακαμψία της ανάρτησης.
Όταν τελικά φθαρεί το ελατήριο αέρα /το αμορτισέρ, συνιστάται η αλλαγή ζεύγους. Ακόμα κι αν η διαρροή εμφανίζεται μόνο στη μία πλευρά του αυτοκινήτου, συνιστάται η αντικατάσταση και της άλλης πλευράς. Το ελατήριο αέρα / αμορτισέρ στην αντίθετη πλευρά ήταν σίγουρα εκτεθειμένο στις ίδιες οδικές και καιρικές συνθήκες με τα ίδια χιλιόμετρα και τα ίδια χρόνια με την κατεστραμμένη πλευρά και επομένως υπόκειται στην ίδια φθορά. Μάλλον το άλλο τμήμα, που εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται κατεστραμμένο, θα έχει τα ίδια προβλήματα στο άμεσο μέλλον και θα χρειαστεί εκ νέου επίσκεψη σε γκαράζ. Μερικές φορές το πρόβλημα με την άλλη πλευρά εμφανίζεται πολύ σύντομα, ακόμη και μία ή δύο εβδομάδες μετά την αντικατάσταση του πρώτου προβληματικού εξαρτήματος. Πολύ συχνά, μετά την αλλαγή του εξαρτήματος μόνο στη μία πλευρά, κατά την επακόλουθη πλήρωση του συστήματος με αέρα, το εξάρτημα στην άλλη πλευρά κυριολεκτικά εκρήγνυται, επειδή είναι ήδη ο πιο αδύναμος κρίκος σε ολόκληρο το σύστημα αέρα. Αναπόφευκτα, πρέπει να αντικατασταθεί και τα συνοδευτικά προβλήματα είναι ήδη εκεί. Απώλεια χρόνου για την παράδοση άλλου εξαρτήματος, απώλεια χρόνου σέρβις λόγω μπλοκαρισμένου αυτοκινήτου στο ανυψωτικό, καθώς και αδυναμία χρήσης του ίδιου του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Οι απογοητεύσεις και οι ενοχλήσεις είναι σημαντικές, ειδικά αν έχετε ήδη προγραμματίσει ένα ταξίδι ή ένα ραντεβού μετά από μια επίσκεψη στην υπηρεσία.


Αν και η αλλαγή σε ζευγάρια δεν είναι υποχρεωτική για τα περισσότερα μέρη, εξακολουθεί να συνιστάται ιδιαίτερα. Η αλλαγή σε ζευγάρια συνιστάται επίσης συνήθως για τα τυπικά αμορτισέρ ελατηρίου για την αποφυγή διαφορών στην απόδοση και την απόσβεση στον ίδιο άξονα. Η απόσβεση καθώς και η αξιοπιστία των ελαστικών και στις δύο πλευρές είναι επίσης δραστικά διαφορετική. Αυτή η διαφορά στη λειτουργικότητα των αμορτισέρ μεταξύ νέων και παλαιών ισχύει και για τα αμορτισέρ αερανάρτησης. Εάν δεν αλλάζουν σε ζευγάρια, η οδήγηση, η οδήγηση και η ευστάθεια του οχήματος επιδεινώνονται σημαντικά, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε απρόβλεπτη οδηγική συμπεριφορά, επικίνδυνες και επικίνδυνες καταστάσεις.

Στην Aeropik.gr προσπαθούμε να διασφαλίσουμε την ασφαλή οδήγηση με ανθεκτικά προϊόντα και επομένως επιλέγουμε και προσφέρουμε στους πελάτες μας εξαρτήματα κατασκευασμένα από καουτσούκ υψηλότερης ποιότητας (Continental ContiTech) ή άλλα για τα ελατήρια αέρα και τα αμορτισέρ μας. Για 12 χρόνια εμπειρίας στην ανάρτηση αέρα, μπορέσαμε να δημιουργήσουμε επαφές μόνο με αποδεδειγμένους κατασκευαστές με υψηλή ποιότητα προϊόντων. Είμαστε διανομείς ορισμένων από τις παγκοσμίου φήμης εταιρείες στον τομέα της αερανάρτησης όπως Arnott USA, BWI group, AMK Germany, Wabco Germany, Vemo Germany, Britpart UK. Ορισμένα από αυτά παράγουν εξαρτήματα αερανάρτησης για αρχική εγκατάσταση στην παραγωγή του αυτοκινήτου. Για ένα πολύ μεγάλο μέρος των ειδών καταφέραμε να μειώσουμε τα παράπονα κάτω από 1%, και για σύγκριση με γνήσια ανταλλακτικά η ανοχή είναι ακόμη και 3%. και έχουμε δεκάδες είδη με μηδέν και κυριολεκτικά κανένα παράπονο για χιλιάδες μονάδες που πουλήθηκαν.

Ετικέτες : pair